REGULAMIN PRZEWOZU OSÓB ORAZ ZWROTÓW BILETÓW

§ 1.

 

1. Regulamin przewozu osób na SunLake Music Festival 2025, zwany dalej „regulaminem”, określa warunki niezbędne do realizacji przewozu, obsługi pasażerów, a także podmiot właściwy do przyjmowania skarg wynikających z realizacji usługi przewozu.

 

§ 2.

 

1. Użyte w regulaminie określenia oznaczają:

bilet – imienny bilet autobusowy uprawniający do przejazdu z Oświęcimia, Bielska-Białej, Katowic albo Żywca na SunLake Music Festival 2025 lub z powrotem – do ww. miast.
pasażer – osoba, która zawarła umowę przewozu.
przewóz – transport osób z Oświęcimia, Bielska-Białej, Katowic albo Żywca na SunLake Music Festival 2025 lub z powrotem – do ww. miast.
Organizator Wydarzenia – STOWARZYSZENIE SUN LAKE, ul. Lipowa 8, 34-312 Międzybrodzie Żywieckie, KRS: 0001166565.

2. Serwis superboss.pl jest wyłącznie pośrednikiem sprzedaży i nie jest odpowiedzialny za organizację transportu, odwołanie kursu lub inne nieprzewidziane zdarzenia związane z autobusami. Do ewentualnego zwrotu kosztów w przypadku odwołania przewozu obciąża Organizatora Wydarzenia.

3. Dokładne miejsca, w których będzie się zatrzymywał autobus w Oświęcimiu, Bielsku-Białej, Katowicach oraz Żywcu znajdują się na stronie internetowej pod adresem https://sunlakemusicfestival.pl/

 

§ 3.

 

1. Do skorzystania z przewozu uprawniony jest wyłącznie pasażer posiadający bilet. Pasażer posiadający bilet nie jest uprawniony do jego przekazania, ani udostępniania osobom trzecim.

2. Kupując bilet, pasażer akceptuje regulamin organizatora wydarzenia, obiektu lub miejsca, w którym odbywa się wydarzenie jak i również firmy DROBISZ-TUR Sp. z o.o. odpowiedzialnej za transport autobusowy oraz ogólne zasady i warunki sprzedaży organizatora wydarzenia i dystrybutora biletów.

3. Bilet jest ważny wyłącznie w dniach 16 i 17 sierpnia 2025 r. Bilet uprawnia do jednorazowego przejazdu z miejsca odjazdu do miejsca docelowego i traci ważność po zakończeniu przejazdu lub opuszczeniu autobusu.

 

§ 4.

 

1. Bilet należy okazać kierowcy przy wejściu do autobusu w formie wydruku na papierze A4 lub w formie elektronicznej – na urządzeniu elektronicznym zdolnym do wyświetlania plików PDF. W celu weryfikacji posiadacza biletu należy także okazać kierowcy ważny dokument potwierdzający tożsamość pasażera.

2. Przed rozpoczęciem przejazdu, kierowca skanuje kod QR biletu, który umożliwia tylko jednokrotne skanowanie. Kod QR nie może być ponownie wykorzystany, w związku z czym nie uprawnia pasażera do ponownego przejazdu.

3. W przypadku nieokazania biletu lub dokumentu potwierdzającego tożsamość, kierowca jest uprawniony do odmowy realizacji przewozu pasażera.

4. W przypadku wykrycia próby przekazania lub sprzedaży posiadanego biletu osobie trzeciej lub jakiegokolwiek niewłaściwego wykorzystania biletu, bilet zostanie zablokowany przez Organizatora Wydarzenia.

 

§ 5.

 

1. Pasażer może zmienić warunki przewozu lub odstąpić od przewozu przed jego rozpoczęciem albo w miejscu zatrzymania środka transportowego na drodze przewozu zgodnie z ust. 2 i 3.

2. Zmiana warunków przewozu może dotyczyć:

godziny odjazdu;
miejsca, do którego realizowany jest przewóz;
klasy środka transportu;

3. Aby dokonać zmian, o których mowa w ust. 2, pasażer jest zobowiązany do uzyskania od przewoźnika odpowiedniego poświadczenie. W zależności od rodzaju zmiany warunków pasażer zostanie zobowiązany do uregulowania dopłaty różnicy należności lub otrzyma częściowy zwrot – wynikający ze zmiany ceny przewozu.

 

§ 6.

 

1. Pasażer jest zobowiązany do:

zastosowania się do poleceń oraz wskazówek kierowcy,
niezakłócania warunków pracy kierowcy i podróży innym pasażerom,
zachowania czystości w autobusie,
zachowania kultury i szacunku względem innych pasażerów.

 

§ 7.

 

1. Pasażerowi, który odstąpił od realizacji przewozu albo którego na podstawie art. 15 Ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1262) nie dopuszczono do przewozu lub usunięto ze środka transportowego, przysługuje zwrot należności stosowny do niewykorzystanego świadczenia przewozowego po potrąceniu części należności (odstępnego). Potrącenia nie stosuje się, jeżeli podróżny odstąpi od umowy przewozu z przyczyn występujących po stronie przewoźnika

2. Odstępne za niewykorzystany przewóz wynosi 15% wartości posiadanego biletu.

 

§ 8.

 

1. Skargi wynikające z realizacji przewozu są wnoszone, przyjmowane, rozpatrywane i załatwiane w terminach i na zasadach przewidzianych w stosownych przepisach prawnych, w tym w przepisach Ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1262).

2. Skargi na realizację przewozu pasażer wnosi w formie pisemnej do siedziby Organizatora Wydarzenia, ul. Lipowa 8, 34-312 Międzybrodzie Żywieckie.

3. Odpowiedź na skargę udzielona będzie niezwłocznie, nie później niż w terminie 21 dni od dnia doręczenia skargi.

 

§ 9.

 

1. Regulamin jest opublikowany na stronie internetowej pod adresem https://sunlakemusicfestival.pl/

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1061), ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1262).